It takes a village
Wij willen jou graag helpen, maar laten we eerlijk zijn, we kunnen onze skills maar voor één klant tegelijkertijd inzetten. Bummer. Nee! We willen je blijven ondersteunen, jouw branding verbeteren en je tonen dat het veel meer is dan een logo.
Hoe dan? Met onze brand building guide planten we zaadjes en begeleiden we je stap voor stap doorheen het branding-proces. We geven je de tools die wij toepassen bij klanten. En yes … die tomeloze inspiratie van voorgaande villager brands als Apple en Harley Davidson krijg je er zomaar bij.
Maar dat is niet alles. Dit e-book bevat ook een deel van ons geheime gereedschap. Dé fundatie van jouw merk, de essentiële bouwstenen, de … You get it. Branding is soms complex, maar wij helpen je doorheen de strategie.

Waarom we branding zo belangrijk vinden?
Het ligt mee aan de basis van jouw bedrijf.
En als de basis goed zit, kun je groeien. Dan is de vertaling van je branding naar communicatie veel makkelijker. Dat doen wij met hulpmiddelen zoals het message house. Tools that make you grow. Dit leer je in het eerste deel van het e-book. 
 
In het tweede deel leer je hoe je deze branding- en communicatiepunten nu kan omzetten en uitvoeren … Heb je als startende ondernemer (nog) geen budget of weinig tijd voor je sociale media? Dan vind je in deel 2 handige tips om je branded communicatie uit te voeren met AI. 
 
Voor we verder gaan … eerst nog iets over AI. Laten we onthouden dat iedereen zijn eigen pad volgt, en wij geloven sterk in het volgen van dat pad. AI kan nuttig zijn, maar het kan nooit de creatieve ideeën, visie of missie van een individu vervangen. We hebben altijd mensen nodig, zoals social media managers, brand managers, en marketing managers, om ideeën te genereren, inzichten te delen, en campagnes te creëren die aanspreken en soms zelfs choqueren. Mensen creëren emoties en net dat heb je nodig bij een branding die werkt.